Wszędzie tam,
gdzie powstają
nowe konstrukcje

Konferencja Automotive – już na początku września


Trzecia edycja konferencji technicznej AUTOMOTIVE dla inżynierów i menedżerów  branży motoryzacyjnej odbędzie się w dniach 5-6 września, w hotelu Qubus, w Krakowie. To branżowe forum dyskusyjne poświęcone tematom adaptacji najnowszych rozwiązań, a także cyfryzacji i optymalizacji produkcji.

Podczas konferencji, na której reprezentowani będą wszyscy najistotniejsi uczestnicy rynku: producenci samochodów, poddostawcy TIER1, producenci maszyn, a także integratorzy, zaprezentowane zostaną nowoczesne rozwiązania z branży automotive na przykładzie case studies z wiodących fabryk motoryzacyjnych z kraju i zagranicy. Przedstawione zostaną także koncepcje i technologie napędzające przemysł motoryzacyjny oraz trendy i wyzwania w branży w perspektywie najbliższych lat (m.in. predictive maintenance oraz e-mobility).

Partnerem Technologicznym konferencji jest firma Siemens, a Partnerem Strategicznym Związek Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych Konfederacji Lewiatan. Patronat honorowy objęły: Akademia Górniczo-Hutnicza, Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego SAMAR, Polska Izba Motoryzacji, Przemysłowy Instytut Motoryzacji (PIMOT), Politechnika Wrocławska oraz Urząd Dozoru Technicznego.

Oferta udziału w konferencji skierowana jest w szczególności do:
• technologów, inżynierów produkcji i inżynierów procesu produkcyjnego
• osoby odpowiedzialne za planowanie inwestycji i zakupów
• kierowników utrzymania ruchu
• kierowników działów konstrukcyjnych

Więcej informacji oraz rejestracja: www.konferencja-automotive.pl

Najnowsze wydanie


280

Czerwiec 6 (117) 2017
spis treści

Artykuł na życzenie

................................

Poniżej zamieszczamy fragmenty artykułów z najnowszego wydania, na które można głosować w naszej internetowej sondzie.
Artykuł, który zdobędzie największą ilość głosów zostanie opublikowany w całości.

Automatyzacja pracy w złożeniach

Przy projektowaniu elementów maszyn często zdarza się, że pewne ich fragmenty lub podzespoły wykorzystywane są wielokrotnie. Wynika to chociażby z typoszeregów...

Rekreacyjne jednostki podwodne

Idea swobodnego pływania pod wodą znana była od stuleci. Z lepszymi lub gorszymi efektami ludzie pragnęli zajrzeć w głębiny. Wyobraźnię pobudzali zarówno...

Plan technologiczny jako dokument prawny; cz. 1

Wiele lat wstecz obowiązywały w Polsce przepisy dotyczące prototypów, także maszyn. Traktowały one łagodnie wykonawcę nieudanego prototypu, pozwalając wliczyć koszty w straty...

Rola checklist’y w procesie analiz numerycznych CAE

Czas wprowadzania produktów na rynek wciąż się skraca. Każdy projekt musi spełniać kolejne, coraz bardziej restrykcyjne, normy. Presja czasu może...

Wybrane zagadnienia obróbki wiórowej ; cz. 1. Zmniejszanie zużycia ostrzy w obróbce materiałów trudnoobrabialnych

Zapotrzebowanie na wysokiej jakości wyroby, nierzadko o złożonej i zarazem lekkiej konstrukcji oraz czasem nietypowych kształtach, wymusza na producentach stosowanie coraz lepszych...

Poszukiwanie źródła rezonansu. Badania wibroakustyczne silników spalinowych w praktyce; cz. 2

Pomimo ciągłego doskonalenia oprogramowania CAD/CAE, nie da się – na etapie konstruowania silnika – do końca przewidzieć potencjalnych jego uszkodzeń...

Poliwęglan czy szkło?

Technika rozwija się w tak zawrotnym tempie, że to co dziś jest wielką innowacją, jutro będzie już przestarzałe. Każda firma, która...

Pop.Up. Nowa wizja transportu

Podczas ostatniego Salonu Samochodowego w Genewie zaprezentowano wiele ciekawych konceptów. W większości były to atrakcyjne i szybkie supersamochody oraz niewielkie, ekologiczne pojazdy miejskie. Ryszard...

Na marginesie Shanghai Car Show 2017

Początki japońskiego, a następnie koreańskiego przemysłu motoryzacyjnego były z perspektywy wysoce rozwiniętych krajów europejskich czy Stanów Zjednoczonych zabawne. Teraz niegdysiejsze motoryzacyjne „dzieci”...