Naukowcy Dongsoo Har i Cho Chun Shik z Graduate School of Green Transportation opracowali nowy system sterowania statkami powietrznymi, wykorzystujący znane urządzenia mechaniczne. Niespotykaną dotąd zwrotność zaprezentowali podczas pokazu bezzałogowego statku własnej konstrukcji o nazwie Nsphere.
Stery na każdym ze skrzydeł działy niezależnie. Kąt natarcia na każdym z głównych skrzydeł był inny. Dodatkowy silnik umieszczony na końcu kadłuba zapewniał dodatkową siłę, niezbędną przy pionowym starcie, zapewniał również wytworzenie dodatkowej siły przy przejściu do lotu poziomego.
Rozwiązanie to pozwala na swobodne kontrolowanie siły nośnej i łatwe przejście z lotu pionowego na poziomy. Zwrotność testowego drona jest nieosiągalna przez żaden z dotychczas zbudowanych statków powietrznych. Rozwiązaniem zainteresowały się firmy Uber, NASA i Amazon. Niezależnie działające stery mogą usprawnić transport lotniczy, latające taksówki, jak i kurierskie drony. Oddzielne ugięcie każdego ze skrzydeł stosowali pionierzy lotnictwa na przełomie XIX i XX stulecia. Stara koncepcja powraca więc w zupełnie nowej formie.