John Hilton, znany z F-1 (dyrektor techniczny Renault F-1), z konstrukcji systemu KERS i z pierwszego samochodu hybrydowego na wyścigach 24h Le Mans, jest jednym z założycieli i zarazem dyrektorem firmy Lunaz.
Będąc wielbicielem klasycznych samochodów doszedł do wniosku, że za kilka lat przepisy nie pozwolą na ich codzienne używanie. Zaprojektował więc sposób przeróbki ich napędu na elektryczny, przy czym konwersja ta jest odwracalna. Obecnie oferuje przeróbkę Jaguarów XK, klasycznych Rolls Royce’ów, Fordów Mustangów itp.
Konstrukcja każdego auta jest dokładnie analizowana, aby nie pogorszyć jego wyważenia i właściwości trakcyjnych. Zwykle zastosowanie nowoczesnych hamulców z systemem odzyskiwania energii znacznie poprawia własności leciwych konstrukcji. Firma oferuje silniki elektryczne o mocach od 135 do 590 KM. Jednostki sterujące CCU programowane są za pomocą systemu Matlab & Simulink. Zasięg wynosi co najmniej 250 km, a akumulatory wytrzymują co najmniej 1000 cykli ładowania.